X
تبليغات

تصویر ثابت

طراحی وب سایت بهترین شیوه ها برای سال 2020
loading...
YourAds Here YourAds Here

شیاس

بازدید : 36
چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 22:35

طراحی وب سایت بهترین شیوه ها برای سال 2020

منتشر شده در مارس 1, 2019 - نوشته شده توسط: لارس Lofgren
استفاده از این چک لیست برای اطمینان از شما یک طراحی برنده

تقریبا هر کسی می تواند یک وب سایت و در حال اجرا با سهولت این روزها دریافت کنید. فوق العاده است. اما فقط به این دلیل که وب سایت شما زنده است، به این معنا نیست که طراحی شما بهینه سازی شده است.

چرا طراحی اهمیت دارد؟ فقط 0.05 ثانیه طول می کشد تا مردم نظر خود را در مورد وب سایت شما تشکیل دهند. بله، شما می خوانید که به درستی -- 50 میلی ثانیه. بیشتر آن نظر از طراحی می آید.

این طراحی همچنین بر تبدیلات، اعتبار شما تاثیر می گذاشت و در نهایت موفقیت سایت شما را می سازد یا می شکند. هیچ وب سایت کامل است، اما هدف شما باید به وب سایت خود را به عنوان بهینه سازی که ممکن است.

در اینجا چیزی را در نظر گرفتن و همچنین: 94٪ از بازخورد منفی در مورد وب سایت ها مربوط به طراحی است و 38٪ از کاربران درگیر شدن با یک وب سایت است که طرح غیر جذاب را متوقف خواهد کرد. پس از یک تجربه بد، بعید است ۸۸٪ مصرف کنندگان به یک وب سایت بازگردند. اون تقريبا همه هستن . بنابراین، اگر طراحی وب شما برای UX بهینه سازی نمی شود، برای موفقیت شما زیان بار خواهد بود.

در سمت تلنگر، وب سایت های به خوبی طراحی شده رشد می کنند. بازدید کنندگان بیشتر احتمال دارد برای تبدیل, لذت بردن از تجارب خود را, و نگه داشتن بازگشت در آینده. من یک مطالعه اخیر را دیدم که 77 درصد از آژانس ها می گویند که طراحی وب سایت ضعیف مهم ترین ضعف مشتریان آنهاست. این چیزی بود که الهام بخش من برای نوشتن این راهنما بود.

آیا شما نیاز به کمک با طراحی وب سایت؟ ما در بیزون پاسخ می دهیم
دریافت کمک در طراحی وب سایت و یا وبلاگ خود را امروز.
شروع

بسیاری از عوامل به طراحی یک وب سایت بروید. این ها سیزده عنصر مهم هستند که در سال ۲۰۲۰ اولویت بندی می کنند. اگر این بهترین شیوه ها را دنبال کنید، عملکرد سایت شما به شدت بهبود خواهد یافت.
1. به حداقل رساندن متن

پر کردن صفحات خود را با متن بسیار متوقف کنید.

بدیهی است ، اگر شما در حال نوشتن یک وبلاگ ، وجود خواهد داشت تن از متن در صفحه -- که چیزی که من در مورد صحبت کردن در اینجا نیست. من در مورد تعداد کلمات صفحه اصلی شما و صفحات فرود شما صحبت می کنم. باید متن بسیار حداقلی در آن صفحات وجود داشته باشد. این یک مشکل عمده من می بینم زمانی که من تجزیه و تحلیل وب سایت است.

البته، حرف هاي زيادي براي گفتن داري. شما می خواهید به بازدید کنندگان وب سایت خود را همه چیز در مورد شما، شرکت خود را، نام تجاری خود را، و محصولات خود را بگویید. چيزي نيست . شما به سادگی نیاز به یاد بگیرند که چگونه برای گفتن آن داستان تنها در چند جمله -- و یا حتی بهتر ، فقط چند کلمه.
2. نمایش، نگو

ویژوال ها نه تنها به شکستن محتوای نوشته شده کمک می کنند، بلکه می توانند توضیح عمیق تری را بدون استفاده از متن ارائه دهند. به جای توضیح چیزهایی به بازدید کنندگان وب سایت خود، شما به سادگی می توانید آنها را نشان می دهد. آنها در مدت زمان کوتاه تری به طور کامل تر درک خواهند کرد.

صفحه محصول هری تجسم هر دو از این دو اصل طراحی اول:
Harry's product page is clean with minimal text. Images of the shaving products convey information.

به عنوان مثال، بیایید بگوییم وب سایت شما تیغ، تیغه، کرم تراشی، و دیگر محصولات تراشی را برای مردان می فروشد. شما بر روی یک مدل کسب و کار اشتراک عمل و ارائه این محصولات به مشتریان خود را به صورت ماهانه. طراحی تیغ خود را بسیار خوش تیپ است -- آنها از چوب جنگلی حک شده ساخته شده و به اندازه کافی خوب به عنوان هدیه می دهد.

به جای رفتن به تمام این جزئیات در صفحه اصلی خود را، شما به سادگی می توانید یک عکس از این محصولات با متن گفتن چیزی شبیه به، "تحویل داده شده به درب خود را داشته باشد." تو فقط با چهار کلمه پيغامت رو رد ميکني مطمئنا، شما می توانید به جزئیات بیشتر عمیق تر بازدید کننده می شود به صفحات خود را بروید، اما توضیحات متن طولانی مورد نیاز نیست.
۳- از جملات کوتاه استفاده کنید

خواندن جملات کوتاه آسان تر است.

اگر شما بازدید کنندگان را با متن در سراسر صفحه نمایش بمباران -- و آن جملات را سخت به خواندن ، آنها نمی دانند که در آن شروع به خواندن و قادر نخواهد بود به هضم محتوای خود را.

مخلوطش کن . اگر نیاز به یک جمله طولانی دارید، آن را با یک جمله کوتاه دنبال کنید. تنوع کمک می کند.
4. سعی کنید پاراگراف کوتاه تر

استفاده از معافیت پاراگراف به نفع شما. نوشتن پاراگراف های طولانی تر اشکالی ندارد، اما دوست دارم پاراگراف های صفحه اصلی ام را تا چند جمله نگه دارم.

هر پاراگراف را با اطلاعات جدید شروع کنید، بنابراین اگر کسی در حال اسکرول کردن است می تواند به سرعت بگوید که آیا باید آن پاراگراف را بخواند یا نه.

حذف متن غیر ضروری در صفحات خود را کاهش می دهد درهم و برهمی و به شما می دهد اتاق بیشتری برای تاکید بر تماس خود را به عمل.
5. CTA خود را روشن و آشکار

CTAs نباید دفن شود. آنها نیاز به بزرگ، جسورانه، قدرتمند، و به وضوح ایستادگی کردن به عنوان اقدام بازدید کنندگان خود را باید بعدی.

تنها ۴۷٪ وب سایت ها دارای یک دکمه CTA هستند که می تواند در کمتر از سه ثانیه خال دار شود. بنابراین یک شانس تلنگر سکه وجود دارد که شما در گروهی قرار می گیرد که بیشتر طول می کشد. این دسته ای نیست که شما می خواهید در آن باشید. شما می توانید تبدیل بدون یک دکمه CTA موثر درایو نیست.

در اینجا چیز دیگری برای در نظر گرفتن: 72٪ از کسب و کار CTA در صفحات داخلی خود را ندارد. این یک نقص طراحی عمده است. شما نمی توانید انتظار بازدید کنندگان به حرکت به صفحه اصلی خود را برای تبدیل.

نگاهی به این CTA از Litmus.

Litmus CTA

ببين اين طراحي چقدر ساده است . حداقل متن روی صفحه نمایش وجود دارد، بنابراین پیام روشن است.

در نتیجه CTA "ثبت نام رایگان" می ایستد. در واقع لیتموس حتی آن را در بیش از یک مکان بر روی صفحه نمایش قرار داد.
6. تقویت اقدامات با آشنایی

اگر پیام شما یکسان است، CTA شما باید یکسان باشد. در تک تک صفحه ها.

فکر می کنم در مورد چگونه مردم حرکت در وب سایت شما -- حتی اگر شما راه اندازی یک جریان خاص ، هر در یک صفحه فرود و تبدیل در ثانیه. آنها ممکن است در اطراف برای کمی اول فهرست.

به عنوان مثال، بیایید بگوییم شما یک وب سایت تجارت الکترونیک. شما نباید دکمه CTA را از صفحه به صفحه دیگر تغییر دهید، که این شکلی خواهد بود:

صفحه اصلی: پرداخت در حال حاضر
صفحه دسته: خرید آن امروز
صفحه محصول: برای خرید کلیک کنید

اگر یک بازدید کننده یکی از آن دکمه ها را در صفحه اصلی شما ببیند، دیگری در یک صفحه رده، و سومی در یک صفحه محصول، هیچ تقویتی وجود ندارد. در عوض، نمونه یک رهبر جهانی مانند اپل را دنبال کنید. این چیزی است که صفحه اصلی اپل به نظر می رسد:

Apple Homepage

همين الان ميتوني ببيني که خيلي ساده است . متن محدودی بر روی صفحه نمایش وجود دارد، و دارای یک محصول برجسته در نظر گرفته شده است.

این محصول دارای یک عنوان، یک توصیف سریع اسنیپت، و به دنبال آن دو گزینه است.

بیشتر بدانید
فروش

همین.

حالا بیایید ببینیم وقتی به اسکرول کردن ادامه می دهیم چه اتفاقی می افتد.

Apple CTA

این دقیقا همان فرمت است، اما برای یک محصول دیگر.

پس از برخی از متن محدود، ما ارائه می شود همان دو دکمه، در همان محل بالاتر از تصویر قرار گرفته است. باز هم، این هنوز در صفحه اصلی است.

فقط برای اندازه گیری خوب، اجازه دهید به دور از صفحه اصلی به یک صفحه محصول حرکت برای دیدن اگر این الگو ادامه دارد.

Apple Watch CTA

صفحه دیده بان نیز همین الگو را دارد. این سازگار در هر صفحه، برای هر محصول است. این طور است که شما اعمال را با آشنایی تقویت می کنید.

شما نیاز به اعمال این اصل طراحی به وب سایت خود را نیز هست. از دکمه CTA فراتر می رود. ایده این است که این نوع تقویت را با عناصر زیادی که ممکن است داشته باشد.
7. ساده ناوبری

این نباید دشوار باشد برای بازدید کننده وب سایت برای پیدا کردن آنچه که آنها به دنبال در سایت شما.

يه لحظه طول بکش تا خودت رو توي کفشهاشون بذاري آنها به دلیلی در وب سایت شما در حال دیدن سایت هستند. شاید بخواهند چیزی بخرند، اطلاعات بیشتری دریافت کنند، یا ببینند چه چیزی باید ارائه کنید. به هر دلیلی که باشد، اگر نتونن سریع بفهمند، میرن.

اون بيرون رقابت زيادي وجود داره کاربران هیچ دلیلی برای قرار دادن با ناوبری وب سایت پیچیده است. همه آنها نیاز به انجام این است که ترک سایت خود را و پیدا کردن آنچه که آنها نیاز به جای دیگری.

سعی نکنید چرخ را با طراحی پیچیده ای دوباره اختراع کنید. با فرمت استاندارد بچسبید.

به عنوان مثال، ۸۸٪ وب سایت ها منوی ناوبری اصلی را دارند که به صورت افقی در بالای هر صفحه قرار گرفته اند. اگر منوی شما جای دیگری باشد، بازدید کنندگان شما را گیج می کند.

بیایید به صحبت کردن در مورد منو ادامه دهیم از آنجا که این یک دروازه ناوبری بزرگ است. هر چه گزینه های کمتری در منو وجود داشته باشد، بهتر است. در غیر این صورت پیدا کردن آنچه نیاز دارند برای مردم خیلی سخت خواهد بود. این مفهوم به عنوان قانون هیک شناخته می شود.

Hicks Law

هر چه گزینه های بیشتری به کسی می کنید، تصمیم گیری بیشتر طول خواهد کشید. به همین دلیل است که طرح ها و ناوبری های پیچیده نرخ تبدیل شما را خرد خواهند کرد.

یک آزمایش معروف در این مورد وجود دارد، که از آن به عنوان مطالعه مربا استفاده می شود -که در مورد پارادوکس انتخابی بحث می کند.

این آزمایش در یک خواربارفروشی محلی انجام شد. مصرف کنندگان با 24 مربا به نمونه در یک روز، و 6 مربا در روز بعد ارائه شد. نمایش بزرگتر در روز اول ۶۰٪ خریداران را به خود جلب کرد، اما تنها ۳٪ از آن افراد خرید کردند. نمایش کوچکتر ۶ مربا در روز دوم ۴۰٪ خریداران را به خود جلب کرد اما ۳۰٪ آن ها خریدی انجام دادند.

با محدود کردن انتخاب ها، تبدیلات ده برابر بیشتر بود. این مفهوم مشابه را می توان به ناوبری وب سایت شما اعمال می شود.

یافتن راه هایی برای از بین بردن گزینه های منو غیر ضروری. به عنوان مثال، به جای داشتن یک دکمه "خانه" فقط از لوگوی وب سایت برای لینک دادن به صفحه اصلی استفاده کنید.

نگاهی به صفحه اصلی میدان.

Square Homepage

طراحی فوق العاده تمیز است. گزینه های منو بسیار محدود است. این باعث می شود آن را آسان برای بازدید کنندگان را انتخاب کنید انتخاب کنید که متناسب با نیازهای خود را.

من این مثال را انتخاب کردم چرا که آن را نیز به دنبال طراحی وب سایت بهترین شیوه هایی که ما در حال حاضر مورد بحث. حداقل متن بر روی صفحه نمایش وجود دارد، و CTA روشن و آشکار است.

این نوع طراحی باعث می شود آن را تقریبا غیر ممکن است برای بازدید کنندگان وب سایت برای از دست دادن و یا گیج زمانی که آنها در حال مرور.

برای کسانی از شما که گزینه های زیادی در وب سایت شما، مانند فروشگاه تجارت الکترونیک، شما می توانید یک نوار جستجو برای ساده سازی فرایند ناوبری بدون استفاده از یک منوی پیچیده اضافه کنید.
8. بهینه سازی طراحی خود را برای دستگاه های تلفن همراه

بر اساس رتبه بندی الکسا، ۸۰٪ از وب سایت های برتر برای دستگاه های تلفن همراه بهینه سازی شده اند. به این دلیل است که مرور تلفن همراه در حال تبدیل شدن به حالت عادی جدید است.

فقط به این روندها از استتیستا نگاه کنید.

Mobile Stats

بیش از نیمی از صفحات وب در سراسر جهان به تلفن های همراه خدمت می کنند. ترافیک اینترنت موبایل به طور رسمی از استفاده از دسکتاپ پیشی گرفته است. این روند همچنان رو به افزایش است.

در اینجا چیز دیگری برای در نظر گرفتن است. 57 درصد از مردم یک کسب و کار را به دیگران توصیه نمی کند اگر آن شرکت دارای یک سایت تلفن همراه است که ضعیف طراحی شده است. گرفتن مشتریان خود را به توصیه نام تجاری خود را به دیگران قطعا چیزی است که شما نیاز به اولویت بندی.

94 درصد از مردم یک وب سایت را بر اساس یک طراحی پاسخگو قضاوت خواهند کرد. بنابراین اگر عناصر طراحی وب سایت شما پاسخگو نیستند، باید بلافاصله ثابت یا حذف شوند.

یک وب سایت بهینه سازی شده با تلفن همراه نه تنها برای تجربه کاربر ضروری است، بلکه برای اهداف جستجوگرها نیز مهم است.

موتورهای جستجو این را تشخیص می دهند و سایت های پاداش که دوستانه تلفن همراه هستند. گوگل می داند که ۸۷٪ صاحبان گوشی های هوشمند از دستگاه های خود برای اجرای یک جستجوی اینترنتی حداقل یک بار در روز استفاده می کنند. نتیجه: 70 درصد از نتایج صفحه اول در گوگل برای دستگاه های تلفن همراه بهینه سازی شده است.
9. اولویت بندی جستجوگرها

ما به طور خلاصه در این موضوع لمس زودتر زمانی که ما در مورد وب سایت های تلفن همراه دوستانه صحبت کرد. اما همه چیز شما در سایت خود را انجام نیاز به دایره به جستجوگرها.

93 درصد از کل تجربه های اینترنت با یک موتور جستجو شروع می شود. بنابراین استراتژی جستجوگرها خود را باید بسیار فراتر از فقط اضافه کردن کلمات کلیدی به های وبلاگ خود را.

عدم تمرکز بر روی جستجوگرها شما را در نقطه ضعف رقبای خود قرار داده است. سال گذشته، این اولویت های جستجوگرها برای کسب و کار بود.

Top SEO Priorities

همانطور که می بینید، بهینه سازی در سایت در رتبه دوم در لیست قرار گرفت. این موضوع مربوط به طراحی وب است. بنابراین نگاهی به عناصر خود را در صفحه.

یک نقشه سایت XML ایجاد کنید. با این کار آن را آسان تر برای خزنده موتور جستجو به تجزیه و تحلیل محتوا در وب سایت شما. نقشه سایت رباتها محل صفحات را در سایت شما نشان می دهد، زمانی که صفحه آخرین بار به روز شده بود، فرکانس به روز رسانی، و رابطه با صفحات دیگر در سایت شما.

نقشه سایت مناسب گوگل را نشان می دهد که شما محتوای تکراری داري، که می تواند به رتبه بندی جستجوگرهای شما آسيب بزند.

هنگامی که شما در حال طراحی سایت خود، شما باید مطمئن شوید که معماری دارای سلسله مراتب منطقی نیز هست.
10. نظارت بر سرعت بارگذاری صفحه خود را

ميدونم بعضي هاتون به چي فکر ميکنين سرعت بارگذاری صفحه چه ارتباط با طراحی وب سایت دارد؟ همه چیز.

مطمئنا، زمان بارگذاری مربوط به برنامه میزبانی وب سایتشما، سرور، ترافیک، و چیزهایی از آن طبیعت است. با این حال ، انتخاب طراحی می تواند زمان بارگذاری خود را نیز تاثیر.

هر بار که شما یک عنصر را به سایت خود اضافه کنید، به خصوص تصاویر، فیلم ها، و دیگر فایل های پیچیده رسانه ای، زمان بارگذاری شما می تواند تحت تاثیر قرار گیرد.

زمان بارگذاری آهسته منجر به نرخ رها کردن بالا می شود. نميتوني اينو ناديده بگيري اگر صفحات شما برای بارگذاری بیش از حد طول بکشد، مشکل بزرگی خواهد بود.

Page Load Abandon Rate

علاوه بر این، ۴۰٪ مردم وب سایت هایی را رها می کنند که بارگذاری آن ها بیش از سه ثانیه طول می کشید. بله ، سه ثانيه. اين تنها چيزيه که داري وگرنه از هر 100 تا ملاقات کننده 40 تا از دست ميدي

و سه ثانیه همیشه به اندازه کافی خوب نیست -- 46 ٪ از مردم انتظار صفحات به بار در دو ثانیه یا کمتر.

پس چگونه می توانید این کار را در طراحی وب خود اعمال کنید؟

اندازه فایل های تصاویر خود را کاهش دهید.
استفاده از ابزار caching مرورگر.
درخواست های HTTP را کاهش دهد.
TTFB خود را بهبود بخشید (زمان برای اولین بار بایت).
Minify و ترکیب فایل های خود را.

بسیاری از ابزار در دسترس آنلاین برای کمک به شما انجام این چیزها وجود دارد. به عنوان مثال، افزونه WordPress Rocket را به عنوان منبعی برای مین بندی و ترکیب فایل های خود بررسی کنید. استفاده از ابزار بینش سرعت صفحه از گوگل برای کمک به شما نظارت بر زمان بارگذاری خود را هر زمان که شما ایجاد تغییرات طراحی در وب سایت خود را.
11. یک طرح رنگی متناسب با استراتژی برندسازی خود را انتخاب کنید

انتخاب های رنگی در که در وب سئو سایت خود انجام می دهید مهم تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

مطالعات نشان می دهد که محصولات در کمتر از ۹۰ ثانیه مورد قضاوت قرار می گیرد. وب سایت شما را می توان به عنوان یک محصول در نظر گرفت. 90 درصد از آن قضاوت تنها بر اساس رنگ ها است.

بهترین راه برای انتخاب طرح رنگ وب سایت خود را با نام تجاری است. به لوگوی خود مراجعه کنید. آیا رنگ در وب سایت خود را متناسب با تصویر نام تجاری خود را؟

تحقیقات نشان می دهد که رنگ ها می توانند تشخیص برند را تا ۸۰٪ افزایش دهند.

در اینجا یک مثال است. به استارباوکس فکر کن.

منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 963
  • کدهای اختصاصی